Saturday, April 10, 2010

Bergembira Sebelum FiNaL!

Di dalam entry nie..BG nak cerita mengenai Final Exam! wow semua benda akan jadi tak mengena kalau kita tak bersedia untuk hadapi Final Exam. Nak makan rasa tak sedap, nak mandi rasa cam tak basah, pendek kata macam orang putus cinta la!

Tapi hari ini BG dan rakan² BG yang lain "having fun" ke Batu Pahat! tempat nie je lah paling dekat dengan Universiti BG .. dekat tue tak de la dekat mane ada la dalam setegah jam gak. Kita orang cadang nak pergi tegok wayang di Square One cerita Evolusi KL Drift 2.

Rakan-rakan BG yang turut pergi untuk menonton wayang ialah:
  1. RIJAL
  2. CHE KU
  3. DIN
  4. FAIZI
  5. LALOK
  6. SALMI
selepas menonton Evolusi Kl Drift, kita orang pergi "karok"[karaoke] 13 lagu. Apa lagi kita orang melalak² la kat dalam tue,almaklumlakan nak lepaskan segala bentuk tekanan. Selepas melalak kita orang makan la kat kedai mamak nie. Tegok² ada BOLA final Kedah VS Negeri sembilan.

Kawan² BG nie ada sokong kedah dan BG sendiri sokong n.9 kot..hihihih..meriah gila la kat kedai mamak tue. balik² je seorang kawan BG nie tak habis² nak mencarut je..carutan "dia"tue berbisa..ye la dia sokong Kedah..tapi Kedah kalah. nak buat cam mana kan dah takdir.hihih

Nie Time 'karok'



Cukup kot satu gamba sebab tak boleh nak upload gamba banyak² time nie internet SENGAL ..

kepada semua Kawan² ku sedar la final dah nak dekat. Pergi la study k. Bia kita enjoy tapi result kene gempak. Semoga Berjaya.

No comments:

Post a Comment

tinggalkan leteran anda untuk di baca