Thursday, April 22, 2010

apabila hari jadi kawan!!


nieh mangsanya~

padan mu ko~~ hahaha


muke die dah takut~~ bhahahha[gelak besar]

dalam entry kali nieh BG nak mintak maaf coz lambat uplode pic neih..
tapi tak mengapa BG nak bercerita mengenai sambutan hari jadi nie..
Tepat jam 12 pagi...kami terutama Paan panggil la magsa yang bernama halim'`
ramuan...apalagi milo basi, tepong, telor, abu rokok yang di sebatikan dengan air, dan sebagainya.hahah padan mu ko halim..
apa² hal pun selamat hari jadi yang ke 19 semoga panjang umo murah rezeki.

7 comments:

  1. wahh..
    best betol!
    teringat aku kena time teknik dlu..
    era, husna & dak blik skongkol
    humban air nila bersabun dicmpur ngan kumbang mati..
    pastu kena curah serbok milo & choc 3 in 1..
    tilam diterbalikkan, almari disepahkan..
    serta..baju2 dicuri & dibawa ke dlm loker era..
    sgt kejam..haha=)

    ReplyDelete
  2. wahh~~ hebat kau..dier orang x rase rugi ke..milo tue..and choc 3 in 1 tue..mahal kot~~ lebih bik bagi kat aku~~ ahhha//..

    kat skullah x berapa power kat sini cam haram..lagi terok aku org 1st yang kene bulan january..ambik ko..telok dah buruk, tepung, minyak angin bercampur gan air, macm2 lagi la..adoii~~

    ReplyDelete
  3. haha teringat aku plan kenakan kawan aku
    memang balik tu hanyir hapak semua seangkatan dengannya
    oke ah tu berseluar sahaja
    aku dress punye lawa haha.
    tidakk seluar hawai tu sebijik dengan aku punye
    tapi perempuan la.haha
    -na'dz

    ReplyDelete
  4. atika> memang best!! tambah2 kalu orang kene!! tapi kalu kite sendiri kene memang x berapa nak best!! ahakz~

    nadz> hahah..nieh dah stok redha je la...ahahah..time nieh memang bau nak mati...lol ye ke?? kantoi li kat cawangan yang same!! ahahah~

    ReplyDelete
  5. haah cawangan yg same
    bole g date dgn die dgn suar same
    bhaha.wengg
    -na'dz

    ReplyDelete
  6. MANE BOLEH!! dier dah ada awek kot!!hahahha

    yunk!! kau sewel ke sekarang neih!! xpun stress??

    ReplyDelete

tinggalkan leteran anda untuk di baca