Wednesday, April 28, 2010

Buka kertas dan berkata" stok redha"



Memang BG stok redha apabila buka dan buat kertas STATIK tadi .. BG pun tak tau apa yang BG buat tadi.betol ke salah ke.. x tau langsung!!!.BG masih terpingga-pingga nak buat soalan mane sebab ada 5 soalan tapi buat 4 je. tapi semua tue bagi BG susah la. x der yang senang pun.

bayangkan 1jam berlalu masih buat soalan satu. nak cari FORCE A la B la C la FRICTION die la.berat die la..MOMENT die la..macam-macam la. selalunya kalau buat paper lain ada la juga BG yakin betol tapi paper nie harap maklum lah..

cukup ke masa? hahah totally not.masa kalau orang yang tinggal-tinggal memang la cukup.tapi kalau orang nak analisis masalah yang dibagi memang tak cukup. pa la nak jadi pointer aku sem nieh..jatuh ke? maintain ke? naik ke?

3.5.2010 paper fizik pulak. nieh lagi satu paper "killer" harapnya berjaya lah! amin!!


wish me luck guys!!!

2 comments:

  1. stok redha.
    haaa stok tu sentiasa kena ada
    tak boleh habis.
    -na'dz

    ReplyDelete

tinggalkan leteran anda untuk di baca