Tuesday, April 13, 2010

Style 2010

Di dalam entry kali ini BG nak berkongsi berkenaan dengan tren atau style rambut masa kini. BG gemar untuk mengikuti perkembangan luar sana. BG rasa walaupun kita tak sekacak mana kita mestilah menampilkan gaya yang menarik supaya yang tak kacak jadi kacak.

Pada tahun 2010 kali ini mempunyai 2 katagori style rambut iaitu "school boy" dan "rocker" dan mempunyai 3 cara pemotongan.

The Fringe >


nie gaya "The Fringe"

The Slick Back >

nie gaya "The Slick back" yang BG selalu buat.=D untuk majlis fomal je la..hihih

The Classic Part >

nie style "The classic part"

Banyak orang cakap gaya kita bukan macam orang barat! tapi bagi BG biar la orang nak cakap apa pun yag pasti kita rasa hidup kita selesa dengan gaya yang kita selami ini. Yang penting kita rasa kita bersih, x selekeh, dan sebagainya.

Bagi BG aset yang paling penting adalah rambut BG sebabnya tue je rasa BG yang paling murah dah sentiasa ada.lain la kalu BG nieh botak.hahha..kalau baju asesori dan sebagainya tue rasa BG x mampu nak beli. kalau beli yang murah-murah mesti kita rasa kita tak berkeyakinan. BG rasa kalau BG "set up" rambut BG , time BG buat perbentangan BG rasa lebih berkeyakinan. ini adalah pengalaman percaya lah.

sekiranya anda belum mencuba apa lagi cuba lah ubah style anda untuk lebih keyakinan.itu motif utama kita untuk berfesyen.=D

8 comments:

  1. steady la bro...
    hahaha...

    ReplyDelete
  2. yunk.kalo aku bertudung nak up mcm mane pula rambut?
    muahahah
    semart2.the fringe style sekarang
    nanti kalo aku present pape aku nak up kan shawl aku
    bhahhaa.nak tergeliat bulu ketiak aku
    :DD
    -na'dz

    ReplyDelete
  3. hahah~ kan the fringe semat kan2~~ ahakz~~
    haha kalu ko x payah la..adoii nihe tok laki je..hahha
    pa la ko nieh..kalu ko brtudung senang je buatnya ko pakai tudung dah tu ko pakai kerongsang banyak2 bia nampak elegen sikit~~bhahahha..yunk²..pelik² la kau~

    ReplyDelete
  4. biarlah.
    aku nak up kan gak.biar sume terkezzutt
    muahah.pelik2 je
    letak kerongsang bnyk2?
    huduh laa.
    -na'dz

    ReplyDelete
  5. hahha dah tue je asosori pempuan yang aku tau tok tudung~~ bhahahha

    ReplyDelete

tinggalkan leteran anda untuk di baca